En bra sommar!

Då är det alltså bara ett fåtal dagar kvar tills semestern är slut, och hur känns det...?
Ganska bra faktiskt, hade jag fått välja hade jag inte gått till jobbet på måndag, men, men...
Vad har jag då gjort på min semester efter förra "bloggningen"?

Jag och Fredrik har haft en veckas semster ihop. Var uppe i södertälje/Eskilstuna/Katrineholm och körde runt och kollade var fredrik bott och var deras familj haft torp när Fredrik var liten. Också bodde vi på hotell under nätterna, romantiskt... Och inte en enda regndroppe på de dagar vi var uppe!!! Helt underbart!

Hann samtidigt än en gång börja bråka med svärmor. Klarar inte av henne. Men nu har jag bannlyst mig själv för att åka dit. Man kan faktiskt inte tåla hur mycket skit som helst. Hur kan en människa vara så ELAK!!!??????
Så huset/torpet vi så gärna vill ha försöker vi förtränga, vi skulle aldrig kunna bo brevid en sån hispig person.
Jag vet att man inte får säga så här men jag h**ar verkligen henne. Det har jag i och för sig gjort hela tiden, fast då har jag bara suttit där och lett medan hon kastat skit på mig, men nog får vara nog! Hon gick för långt denna gången!

Denna veckan har jag varvat ner, bakat, städat, pysslat, cyklat (2 mil/dag!!) och shoppat:

image61 image63
Rött, som lite festligt i vardagen, kul till ett par vanliga jeans...


image64
...Illgrön sommarklänning och roliga skärp att använda när som helst....


image62
...och i bruna nyanser: tajta "jeans" och mjuk, tunn kofta för kommande tidig höst!

Har idag även shoppat lite när det gäller underklädesgarderoben, inget jag visar här men Fredrik kommer säkerligen bli riktigt nöjd  ;-*
Synd bara at han måste jobba över ikväll, men vi har "all night long..." på oss!!

Ska strax ner till mina små älsklingar och beställa nåt att äta tillsammans.
Jag, Fredrik och Simon, synd att inte Sandra är med..

Puss och hej!! :-*

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0