Sjuk...

I torsdags fick jag väldigt ont i halsen, även på fredagen var det halsonda kvar, sedan blev jag snuvig på lördag och söndag och natten mellan söndag och måndag började hostan... Nu är det onsdag och jag är fortfarande hemma. Kan nästan inte prata och hostar som fasen. Men imorgon ska jag jobba igen, tänkte försöka undvika telefonsamtal, då jag ibland inte kan få fram ett ljud från min annars så skönsjungande hals. Har så mycket på jobbet vilket gör att denna förkylning kommit med väldigt dålig tajming.

Fredrik har varit i Stockholm, har inte sett honom på nästan tre dagar, sent hemma i måndags, också åkte han i tisdags och ikväll kommer han inte hem förrän sent... Lite tråkigt att vara ensam, kan ju inte påstå att Smulan är så lätt att prata med... hon är en bra lyssnare, men då jag inte kan säga så mycket hade jag önskat att hon kunde prata istället...!!

Vi har hittat ny lägenhet... igen... äntligen en markplanslägenhet med egen trädgård och två våningar, kök, vardagsrum och toalett på nedervåningen och sovrum, extrarum och toalett på ovanvåningen. Men vi ska redan flytta in den 16:e september, vilket betyder 2 veckor på söndag, innan dess ska vi måla vardagsrummet och toalett nr2, flytta alla saker och städa ut lägenheten vi har nu! kommer att ha fullt upp, hoppas man får hjälp av några snälla, söta människor.... ;-) Kanske om jag blinkar lite med mina ögon... :-D

Det ska i alla fall bli KUL!!! Äntligen ska Smulan få gå ut igen, och även jag, skönt!

Nähä, nu ska jag fortsätta att städa, försöker rensa ut sånt vi INTE ska ha med oss till nästa lägenhet!

Puss och hej!!  ;-*

Emma

PS: Kändes bra att få msn:a med dig igår kväll!! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0