Vardagen tillbaka...

Jaha, då har jag hunnit med att jobba en hel vecka efter semestern, och en ny vecka är precis påbörjad igen.
Förra veckan var en förlängning på semestern då vi passade mina pärons hus, vilket betydde att vi bodde ute på landet, helt underbart.
Men idag är vi tillbaka i vår verklighet och vardagen har knackat på dörren. Kan man bli mer deppad. Känns som om inget just nu är som jag vill, tror jag...
Känns inte som ett hus kommer dyka upp inom snar framtid, jobbet är inte vad jag vill, och ja det känns lixom inte helt okej allting. Jag kanske bara har en nere-period just nu, men kul är det inte. Och när jag mår dåligt brukar jag göra nåt åt det, det kan bara vara nåt litet, men så att man känner sig trygg i vad ens liv är. Men denna gången kommer jag inte på någonting... Finns det nån som har nåt förslag, du som läser kanske känner mig, eller inte, ge mig nåt att "leva" för! Är det för personligt för att skriva som kommentar skriv och skicka ett mail: [email protected]

Idag får vi nya elever till skolan, det kanske kan muntra upp mig... näää, inte när jag har häcken full med annat arbete... oj oj oj vad jag är negativ.

bort
bort alla negativa tankar
bort, bort
fram med lyckan
och gärna lite tur!

Inga bilder idag (är nog första gången) för jag är inte på humör... :-)

Puss och hej!!  :-*

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0