Ibland känns det bra, och ibland mindre bra!

Lucia!


image107
                                               - show & musikal på markaryds folkhögskola -

Dagen började med luciauppträde på skolan av våra fina elever på kursen show & musikal.
Himmelskt fint var det att få sitta och lyssna till deras välstämda klang!
Och självklart satt tomteluvan på mitt huvud! Lite julstämning får man väl sprida!

Men vilken vecka... 
för min del är den redan slut i eftermiddag, sen är jag ledig!
Har tagit semester imorgon för att inhandla de sista klapparna!
Men hela veckan har gått i ett "jehu".
Först var det pysselkväll i måndags (och innan dess hade jag haft fullt upp i helgen och inte sovit många timmar under någon av nätterna!)
Måndagen slutade med att jag inte somnade förrän kl 1 på natten.
Upp igen på tisdags morgon (otta enligt mig själv = väldigt, väldigt tidigt)
Tisdagen var en helt fantastisk dag och även den dagen somnade jag inte förrän mitt i natten, så på onsdagen var det bara ett måste att ta sovmorgon! Och det var skönt, äntligen kände jag mig som en människa igen *hi hi*
Onsdagskvällen slutade med att jag stod och bakade lussekatter till sent
men la mig ändå för att somna mycket tidigare än de andra nätterna.
Så nu ska det bli skönt med lite vila ikväll och imorgon bitti,
för att sedan ta sig ut och slåss för att hitta de perfekta julklapparna!

image108  image109

                                               - "mulle meck"-                                                   - julpyssel-tomte -

Det låter ju som en bra vecka...
Men sen känns ändå inte allting bra... har gjort någon ledsen, vilket jag inte vill..
Men ibland känns det bra och ibland mindre bra...
Jag måste tänka på mig själv i första hand, jag vill vara lycklig...
och särskilt under årets bästa tid: JULEN!!

Och just nu är jag väldigt lycklig!

Puss och hej  ;-*

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0