Inte singel längre...!

Hur kan det kännas så bra efter så kort tid?
Men det gör det!
Har aldrig känt så här förut, så underbar!
Min Molle!

Så då var man "back on track" igen, singellivet är inget för mig,
jag hoppas inte hamnar där igen!
Att hitta en person som är så lik mig,
som delar mina känslor och idéer, trodde jag inte fanns!
En person med både utseende och innehåll
Som endast ser åt mig!

Jag är förstummad av förälskelse!

Kärlek är en konstig upplevelse
Att allting bara vänder, man ger all sin tid och kraft åt en person,
man glömmer hela omvärlden och sluter sig i en bubbla
för att få vara med och uppleva den personens helhet!

Finns det något vackrare?!

Om jag kunde, skulle jag önska alla den känsla jag känner just nu,
jag tror inte man kan bli mycket lyckligare än när man är nyförälskad!

Och jag är nyförsälskad - rejält!

image110

Puss och hej  :-*

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0