Idag är det segt... jag är trött!

Idag är en riktigt seg dag, regnet faller ner, har ingen arbetslust utan bara längtar efter semester och ledighet.
Ingen rolig människa inne på msn och jag är så trött att jag skulle kunna lägga mig ner och sova en timme eller två! Samtidigt längtar jag bara hem för att få fortsätta med att sy. Håller på att sy en jätte-fin liten tavla som snart är klar. Eller att få komma hem kura ihop sig med en kopp varm choklad och läsa deckare... suck, vad det är synd om mig, hela 2,5 dag kvar att jobba...

Äntligen, igår kväll, gjorde jag någonting vid mina naglar. Hade för ca en månad sedan lösnaglar, som jag bara ÄLSKADE, men som även gjorde att mina riktiga naglar blev missfärgade och fula. Så nu har jag gått i ca en månad och sett ut som ett missfoster med mina fula naglar och så i går målade jag dom helt, totalt RÖDA!! fint...?!! hi hi*

image46

Ikväll är det " Leila baka" på tv4+, ett helt fantastiskt program, fast jag gillar inte riktigt Leila, hon är lite för mycket...
Ikväll ska hon göra foccacia, banankaka m.m.   mmmmmm.....

image50

Läste förresten i expressen igår att det varma vädret kommer till helgen, perfekt inför min semester. Som jag sagt hela tiden; att när jag har semester vänder vädret och det kommer bli sol, klar blå himmel och varmt! :-)

Nu ska jag jobba på och få undan allt inför semestern!

Puss och hej!!  :-*

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0