Jag har semester!!

image55
...och skönt är det!!

Är inne på en 5:e dagen på min semester och det känns rätt så bra. börjar dock bli lite rastlös då jag har semester ensam. Men nästa vecka, eller redan ikväll går Fredrik på en veckas semester, ska bli helt underbart. Har kommit fram till att vi har aldrig varit lediga ihop så lång tid under hela vår tid tillsammans, så det ska bli härligt!

Har faktiskt fått sådan ro denna veckan att jag börjat måla så smått igen, känns så underbart, har inte kunnat måla på flera månader! Även om det bara är några små bilder så är det en början...

  

Under veckan som gått har jag även hunnit med en runda till IKEA med päronen!
Älskar min mamse och pappsen, helt underbara personer!
Har hunnit baka både bröd och kanelbullar... mmmm... och hunnit slappna av framför tv:n.

Har även ungefär sådär var tredje sekund tänkt på huset, håller på att gå i tusen bitar för att jag måste vänta. Personer som känner mig väl, vet att jag inte kan vänta, och vill jag ha någonting så får jag det med det samma eller inte alls. Fast jag får ju alltid som jag vill.... ehhh?!?!?!!!
Så det känns frustrerande att få vänta så länge. Ionsdags var det en månad sedan vi pratade med ägaren... hur länge ska man behöva vänta... Inte nog med att jag inte kan sluta tänka på det, mitt humör är inte på topp pga det heller, det är inte likt mig att vänta. Pang på rödbetan bara!!!

Och ni som läser... Vill Emma ha någonting så får hon det..... så försök inte ens sätta er emot... *hihi*   ;-*


Måste ha med en bild till på min andra semsetrfirare, hon vet i alla fall hur man latar sig.... här i en väska:

image54

Puss och hej!!  :-*

Emma

Kommentarer
Postat av: Sara

Emmisen! När ska vi ses? Kan du inte komma ner till Hbg Festivalen? Det är tors,fred o lördag. Jag är barnvakt på fredag och på lördag är jag bjuden på fest, men på torsdag är jag helt ledig, och bara don om du kan/vill komma! ;) Pusssssssssss <3<3

2007-07-20 @ 22:30:36
URL: http://saralii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0