Jag vill, jag vill, jag vill!

Kan inte sluta tänka på huset, jag vill verkligen ha det.
Skulle vi få köpa det skulle jag bli världens gladaste!
Tänk att få måla och inreda alla rum, att få välja ut ett kök och inreda badrummet.

Bara man kunde få ett besked så kan man börja planera på riktigt!
Just nu känns det som att vi planerar en massa i onödan.

Igår kom vi överrens tillsammans med svärföräldrarna att; om vi inte hört någonting inom en månad så ringer vi igen!!

Vill veta, vill veta nu!

Idag ska jag köpa ännu en tidning, eller två, och få inspiration:

image22  image21

Är så kul att fantisera om hur man vill ha det!


Puss och hej!!  :-*

Emma


Kommentarer
Postat av: Sara

Har ni hittat hus? SÅ kul! Hoppas verkligen att ni får det hjärtat! Var ligger det nånstans? Puss

2007-06-28 @ 11:05:53
URL: http://saralii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0