"Lillfredag"

Idag är det "lillfredag", det kommer firas ikväll med lax till kvällsmat... mmmm...!
Det vill säga, om min mage blir bra, har väldiga problem med den... mår inte bra alls! Kan inte äta någonting utan att jag mår illa... blä!

Har inom loppet av fyra dagar inköpt fyra stycken inrednings/antik o kuriosa-tidningar som inspiration till huset. Gud vad jag önskar att det blir vårt.
Fredrik är helt övertygad om att det kommer bli vårt, själv försöker jag att inte bli för entusiastisk, även om jag är det innerst inne, för skulle vi inte få det så kommer vi bli så besvikna och ledsna!

Guuud, jag håller verkligen mina tummar, det här är en jättechans som bara kommer en gång i livet....

Jobbar på, även om jag hellre skulle vilja vara hemma och ta det lugnt. Får väl tänka att jag ändå inte skulle kunna vara ute så mycket eftersom det inte är nåt bra väder. Det varma och soliga vädret kommer igen till v. 29 när jag börjar nästa semester!

Igår var jag inom glasögoncentralen. Det är nämligen dags nu, jag börjar som sagt bli gammal, min syn är DÅLIG!! Tycker det är jätte jobbigt att köra bil och att sitta framför en dator (vilket jag måste göra varje dag). Så igår gick jag alltså dit, mest för att kolla vad priset brukar ligga på. Priset var inte så högt som jag trott så efter ett snack med Fredrik så har vi bestämt att jag idag ska ringa till dem och beställa synundersökning! Sedan fick jag reda på att jag kan få bidrag från jobbet till terminalglasögon... kan det bli bättre!

Puss & hej!!  :-*


Emma

image15

Kommentarer
Postat av: Sara

Världens bästa Emmis! Finns ingen bättre! KOmemr nog snart upp igen och hälsar på! Puss

2007-06-27 @ 13:43:08
URL: http://saralii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0