Shoppingdag

Idag känns det som att det är en bra shoppingdag!
Med pengar tillbaka på skatten är det bara att ge sig ut i djungeln.

Detta behöver jag:
- Glasögon (ser så fruktansvärt dåligt, bra att passa på när man har lite pengar)
- Solbrillor (bytar stil nästan varje dag)
- Bikini (varför är det så svårt att hitta en bikini som man vill ha?)
- Kläder (åh jag älskar att köpa kläder!)

m.m. m.m....

Dagen till ära ska jag ha svartvitt tema på kläderna:

image2

En liten shoppingrunda med mamsen på hennes lunch ska jag väl kunna hinna med också, hon hade nån affär hon ville visa mig i Laholm!

Men först: Halmstad here I come!

Puss och hej!!   :-*

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0