Do it well...

...som Sara skulle säga!
Och det gör jag, ha ha!!

Idag är det fars dag, ska strax iväg till min päron och fira pappsegubben :-*
Men först tänkte jag skriva en rad. Jag kan faktiskt säga att jag ändå är glad efter allt som har hänt. Troligtvis var det meningen att det skulle bli så här. Och vem vet, Mr Right kommer kanske ridande snart och tar mig med storm! M?

Lånade mamsens bil igår (och idag), F tog vår gemensamma bil, kunde ändå inte ha en så stor kostnad när jag har lägenheten. I alla fall, helt underbart att få ha en bil efter två veckors cyklande/gående till allt! Så jag körde mina ärende jag inte kunnat på två veckor också körde jag en extra runda till... ha ha ha!!!

Sedan var jag på filmkväll hos K, jätte trevligt, jäkligt go kille!
Försökte se oceans 13 och die hard 4, såg halva o13 och hela die hard men jag pratade sönder båda filmerna, som vanligt!  :-D

image97   image96


Nästa helg ska jag träffa Sara!!! Tjoho! ska bli superkul! Ska till teboden, dricka te, käka kaka och babbla om allt!!!

Men nu ska jag fixa det sista med pappsens farsdags present!

Puss och hej  ;-*

Emma

Kommentarer
Postat av: Sara

Yeees! Do it well! ;) Tre dagar kvar! Markaryd here I come!

2007-11-14 @ 08:52:15
URL: http://saralii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0