...jobbigt...

Varför är det så jobbigt...
Veckan som började så bra... Ska den verkligen sluta med att jag ska gå och deppa?
Det är inte rättvist...
Det gör fortfarande så ont, såg en av "dom" idag och fick direkt sån smärta...
Känner mig jätte deppig och vill bara somna in och aldrig vakna igen...
Det är inte rättvist...
Varför ska jag ha kvar denna smärta, när allt annat är så bra...
Allting verkar ju ha blivit så underbart i mitt liv... men ändå kan jag inte släppa det!

Fasen vilket spår han satt, varför mår jag så dåligt av att tänka på det?
Fortfarande äcklar det mig, fortfarande är jag fruktansvärt arg, och samtidigt... jag vet inte...
Det är inte rättvist!!

Arg blir jag på mig själv, Arg, arg arg arg arg arg!!!!

//E

Kommentarer
Postat av: Sara

Hjärtat! Har det hänt ngt? :S Ring om du vill prata! När som hellst på dygnet! Puss

2007-11-29 @ 22:46:11
URL: http://saralii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0