Nice!

I fredags var jag och kollegerna i Lund för att gå på HippHipp!!!
Vi började med chokladprovning (mums!) för att sedan gå vidare och äta sushi (inte riktigt min smak)
Därefter bar det av till HippHipp och snacka om att det var bra! Har inte skrattat så mycket på väldigt länge!!

image98
                                                                                               -Malin sjunger fram i bussen-

Igår var en helt underbar dag, Sov mer än halva dagen (åksjuketablett som jag tagit kvällen innan satt fortfarande i)
men sen fick jag sällskap, vilket var väldigt trevligt  ;-)

Igår var det förrsten bara en månad kvar till julafton, JAG LÄNGTAR!!!
Nästa helg blir det lussekatter och glögg på första advent!
Också fyller ju farmor 90!!! Grattis i förskott! Puss på min fina farmor!

Tack och hej leverpastej!

Jag är så lycklig!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0