Trött men glad!

Fredag morgon och jag är glad... men trött..
Har försökt förträngt vad som hände för en vecka sedan och försöker blicka framåt...
Ja, det är svårt men jag måste!

image95
                                                                                                                                            - närbild -

Var hos Päran härom dagen, Adam var också där, så jäkla underbara människor!!

Till helgen ska jag försöka få hem en eller två tv-apparater  (fast ingen 42 tum, eller vad det var, som förra)
också ska jag hem till mamms och papps och fira fars dag... mammas köttbullar here I come!

Livet går vidare... eller?!

Puss och hej ;-*

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0