Avslut för mig - helkväll på hotellet

image189
Förberedelse, fasen vad snygg jag är!! ha ha ha

image190
Boris bland flaskorna, nu ska det bli gott med mat!

image170
Äntligen kom maten, fläskfilé eller fisk, mums...
Gissa vad Carina gör... MEEER VIIIN!!
Tomas ser bekymrad ut och Marie vill börja äta!

image172
Fisk som är min favorit blev mitt självklara val!
å gud vad gott det var!

image174
"Ser håret okej ut?" Lenni oroar sig. 
Borre fattar ingenting! *ha ha*

image175
Nu är det allvar, Malin pratar mittemot...
Mia och Lenni lyyyyyyssnar...

image176
Alla har fått mat, dags att äta, självklart med vin till!

image177
Nu var det allt roligt.
Glensan skrattar så löständerna ramlar ut.
Marie tyckte att hans skjorta såg exakt ut som
hennes pappas på 70-talet
*hi hi*

image178
Kan man bli mer suddig?
Marie med kameran i högsta hugg

image180
Lotta tränar halvporträtt medan Glensan provar kameran

image191
Irish coffie - mums säger Malin!

image182
Jag älschkar att dricka menar Malin
medan Ingemar bara älskar sin fotboll!

image184
"Men visst har han väl ett huvud likt en fotboll" tänker Malin
Ingemar posear

image185
Malin har massakerat efterrätten.
Själv tog jag friterad nougat, lite väl sött kanske.

image186
Fick ett jättefint armband av kollegorna - thomas Sabo -
Hjärtat står för kärleken från dom till mig!

image187
Lotta var bara för go, hon köpte till ett E till mitt armband!
E för Emmisen! :-D

Jag älskar dom allihop!


Puss från
Emma





Ps. Målade av Malin barn i veckan, lämnade tavlan igår. Malin blev så glad att hon blev tårögd och när hennes man fick se den körde han direkt och köpte en bukett blommor till mig. Det är nästan att jag ångrar att jag slutar... :-S

image188

Kommentarer
Postat av: glenndinvän

70 talet
*fnys*

2008-04-24 @ 22:41:58
Postat av: Emma

Jag sa aldrig att jag höll med!! Du är bara för go Glenn! Kramis på dig

2008-04-26 @ 16:34:15
URL: http://emmgot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0