Må bra!

Det är det enda jag kan ge som råd!

Inte mycket att komma med, för hur tar man sig dit då?

Den frågan kan bara du själv svara på!

Och egentligen är det inte så svårt, det är bara vi människor som är sååå rädda för att misslyckas!

exempel:

Du mår inte bra för att... du trivs inte i din lägenhet, vill ha frihet att bo i ett hus ute på landet.

enkelt: flytta till ett hus på landet
komplicerat: Din sambon och kärlek har inte samma drömmar. Hus på landet är uteslutet.

vilket leder till: du börjar nysta i vad sambon egentligen vill med er framtid. Ingenting som stämmer med dina drömmar...

enkelt: separera, och börja bygga på ditt drömliv
komplicerat: fegheten kommer fram, "men om jag blir ensam, ingen som vill ha mig", "det finns bara han/hon som vill ha mig".

Precis så tänker vi, men visst låter det dumt, för det finns alltid en annan, du kommer aldrig stå där ensam, inte hela livet! Tänk på alla som älskar dig!

Börja bygga ditt drömliv

Må bra!

image157


Puss från
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0