Min älskade Smulan

image159 image160 image161 image162 image163

Igår togs beslutet...

Katterna ska vara ute... dygnet runt...

Stackars Smulan ska sitta ute och frysa mitt i natten istället för att ligga på min huvudkudde.

Sitta ute och glo istället för att ligga och fisa i mitt knä medan vi tittar på tv.

Springa ute och jama istället för inne och jama.

Sitta ute och längta efter mig, istället för att ligga inne i korgen och längta efter mig på dagarna.

Bajsa och kissa ute bland taggiga växter och farliga djur istället för den trygga, privata, illaluktande bajamajan.

...

okej, det är kanske inte så farligt för en katt.
Och detta är ett måste eftersom vi misstänker att Max inte tål katterna.

Så nu är det bara Bella - "fläsk-fia" som är inne *ler*  image134

Men det ska nog gå bra, bara Max mår bra. Och Smulan dör inte för lite frisk luft... eller? :-o

image164
                                                                                                        - Smulan spelar X-box -

Puss och hej
leverpastej

Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvänpånätet

hmm vad säger smulan om detta beslut?
esch du kan ta in henne i smyg ingen märker nått
det har min mamma gjort i 2 år nu och pappa märker inget hahaha

2008-04-16 @ 19:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0