Nu orkar jag inte mer...

image165

Fan vad jag mår dåligt av min arbetsplats.
Inte av mina härliga kollegor
inte av alla fina elever som går här på skolan
utan av min sura blåval till chef!

Hon vet verkligen hur man ska trycka ner någon psykiskt.

Och det är inte bara det.

Jag mår så dåligt av att se mina kollegor må dåligt,
och allt skitsnack som bara lägger sig som en kletig hinna i huvudet på en.

Imorgon är det jag som måste ta ett break,
inte att jag åker dit och sitter själv med rag**an hela dagen!

För första gången kommer jag att sjukskriva mig utan att vara sjuk!

Jag orkar inte med det just nu!

Puss från en frustrerad
Emma


PS: bara en vecka kvar  :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0