Sorry Markaryd - Ljungby rules!

image192 image193
                                                 - mitt nya stora egna kontor! -

Tre dagar på nya jobbet och jag stormtrivs!
1. Roliga arbetsuppgifter
2. Underbara kollegor
3. Mycket bra och trevlig chef (precis så det ska vara)
4. och perfekta arbetstider!

Så det är bara att inse...
Jag valde rätt genom att byta jobb!

Men usch vad jag saknar mina kollegor från Markaryd
Det var ju min andra familj!

Måste hälsa på dom snart och hoppas dom kan hälsa på mig här uppe!

Men nu är det valborg! Ska strax fara till sjöared och min päron!!

Puss och hej, leverpastej!

Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvän

va kul att du trivs!
vi trivs oxå nu när du äntligen åkt hahaha skjoja bara:)
jag har större kontor än dej ha!
om du bara visste vad som hänt hät nere
om jag säger att en viss person har semester...så...
kramizzar

2008-04-30 @ 17:30:03
Postat av: glenndinvän

va kul att du trivs!
vi trivs oxå nu när du äntligen åkt hahaha skjoja bara:)
jag har större kontor än dej ha!
om du bara visste vad som hänt hät nere
om jag säger att en viss person har semester...så...
kramizzar

2008-04-30 @ 17:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0