Är det över?

Nyårsafton och vi tror att kräksjukan är över.
I 2 dygn har han kräkt, och kräkt och kräkt!!
Inte ens en matsked vatten fick han ner, stackarn.
Och både jag och morgan har stoppat i oss en massa vitpepparkorn!!
Så förhoppningsvis har vi inte fått nåt, känns inte så än så länge i alla fall!

Vi ska strax in och handla lite mat till ikväll
troligtvis kommer Morgans syster och hennes sambo
vet inte hur dom vågar.. men, men...
Det andra paret tror vi inte kommer, dom ska höra av sig lite senare...

Så lite nyårsfirande ska vi väl få även om förberedleserna inte varit de bästa!!

Har nog haft lite sympati-maginfluensa.
Äter inte särskillt mycket när jag har någon i närheten som är magsjuk.
Så för skojs skull ställde jag mig på vågen i morse...
Har gått ner över 3 kilo på dessa dagar... ha ha ha
Ska nog fortsätta med denna diet... verkar ju funka!! ha ha ha

Men tyvärr funkar det ju inte att gå hungrig när man jobbar.
Men det är nog första gången jag gått ner i vikt under jul och nyår!!

hi hi

Kram
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0