Har redan brutit mitt ord...

.. Har inte hunnit skriva i helgen, ber om ursäkt, men det är så mycket att göra!

Fick ihop allt julgodis och vi gjorde goda julköttbullar.

Jansson bestämde vi att jag ska göra imorgon istället när jag kommer hem, så behöver vi inte frysa in dom...

Sedan var vi ju och storhandlade (mat) i lördags och igår tog jag en runda till Halmstad och fixade de sista julklapparna!
Skönt att ha det gjort!

Somnade i ganska lagom tid igår kväll helt utmattad medan Mogge låg jämte och tittade på en film.
Ändå var det döden att gå upp i morse... blä!

Ledighet hade ju inte suttit fel.

Jag saknar mitt gamla jobb
Det var aldrig så här mycket stress
Dör jag i en hjärtinfakt innan jag hunnit bli 30 så vet ni vem ni ska ge er på!!! (min chef alltså..hihi)

Det är alltså två dagar till julafton och jag stressar som en galning och drömmer på nätterna om vad jag ska göra på jobbet innan jul. Det är ju inte sån stress man vill ha nu! Lite julstress kan jag stå ut med men detta!

Som vanligt har jag inte sovit lugnt en enda natt på säkert en månad...

Ska bli skönt med lite ledighet, även om det inte är så länge...

Okej jag är inte på bra humör idag
Jag lovar att bättre mig
Det är ju faktiskt snart juafton!!!

Puss och hej
Emma

Kommentarer
Postat av: Julbocken

Hej, skönt att du fått ordning på det mesta. Och så är det ju bara 1 dag kvar att jobba. Så gottigt det ska bli med lite ledighet.

Men det är väl bara för dig att bita ihop och klara av dessa 2 dagar och sen VILA.

Du behöver ju inte göra allt.

Ha det så bra, hoppas du snart är den pigga glada Emma igen.

Kram på dig



2008-12-22 @ 13:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0