Jag hinner väl skriva en liten rad...

Nu är det allt för längesedan jag skrev något på bloggen!
Livet rusar just nu i 300 km/h och det enda jag gör är att jobba, handla (julklappar), äta och sova.
Absolut ingen tid till någonting annat!

Förra helgen hade vi pepparkaksbak med hela familjen och min kusiner och min moster,
vi var 10 pers som samsades om kavlar och pepparkaksdeg!
Mycket pepparkakor blev det, men också god mat och underbart sällskap.
kl 10.00 kom de på lördagsförmiddagen och vi lunch på söndagen var de härifrån!

Denna helgen hoppas jag bli lite lugnare, vi ska göra lite julmat, baka julbröd, göra julgodis också ska jag handla julklappar.
Morgan är ledig måndag och tisdag (lyx) så då ska han handla sina julklappar,
men en annan som jobbar får ta det redan i helgen!
Har fixat med det mesta men en runda till Halmstad blir det i alla fall!

Nu ska jag göra mig iordning för att köra till jobbet, mycket att göra idag!!!
Det är så skönt att det är fredag, imorgon ska jag sova lite längre... om jag hinner!!!!

Lovar att försöka skriva lite på bloggen varje dag nu fram till julafton!

Puss och hej!

Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

lugna ner dej lite varför stressa så?

vad har det för mening igentligen när allt kommer kring.

julen ska vara glädjens tid, lugnets tid,

gemenskapens tid, fan inte stressens hur trevlig blir man då?

glädje kan man inte mäta i hur många o dyra julklappar man köper inte heller hur mycket man stressar runt och blir kankse tom otrevlig :)

Nä umgås med varandra och gör saker tillsammans

allt med lugn i sinnet.



Nä nu måste jag springa iväg och köpa fler julklappar och städa hela huset :)



kram Glenn



p.s vi har nu full rea på nästan allt i butiken

ca 70% off!!

2008-12-20 @ 16:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0