I need a break...

Jag har klarat mig från alla kräkbaciller.
Morgan fick lite problem med illamående och ont i magen men inga kräkningar.
Puh!

Igår satt jag hela kvällen med hemsidan för Konceptor (där jag jobbar) Så idag är jag alldeles fyrkantig i ögonen.
Men jag fick mycket gjort, åkte hem vid 15.30 så jag fick en stund själv innan mina två busar kom hem
Och sedan satt jag konstant och pillade med hemsidan till klockan blev åtta, sedan la jag ner för dagen!
Den ska ju vara klar och uppe i nästa vecka!

Ikväll måste jag hinna med och titta på de sista frågorna (hållbart familjeskogsbruk) för det ska lämnas in på söndag!!!
Tänk om man hade lite mer fritid, vad lycklig man skulle varit!
Mitt liv förtillfället är fyllt med allt annat än FRI TID!

Och trött är jag efter att ha sovit så dåligt i början av veckan, sitter och mest jäspar på jobbet idag...

Men nu måste jag få klart en bokföring som tagit mig evigheter att få ihop, blä!

Puss och hej
Em

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

själv håller jag på med energibesparingar :)

där kommer nog finnas en del att göra

snart e det jul och sen min födelsedag sen nyår :)

2008-12-04 @ 07:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0