Pyntning inför glöggkväll!

Tisdagen den 9 december har vi glöggkväll på Konceptor med våra nuvarande kunder, men även nya företag är bjudna.
Lite glöggmingel och sedan information om våra internetbaserade tjänster.

Det var därför det var så bråttom med den nya fina hemsidan som nu ligger uppe. 
Kan därför stolt säga att jag tycker alla ska gå in på www.konceptor.se för att ta sig en titt.
Allt är inte helt klart än, men mycket är ändå upplagt!

Och på lunchen idag tog vi oss, jag och min kollega, till affären och inhandlade plastgran, granpynt och lite annat julpynt till nästa vecka.
Jag kan säg att guuud vilket jobb att få ihop julgranen (visst vi är tjejer, men ändå...), men den blev faktiskt snyggare än vad vi väntat oss.
Så nu blir nog chefen glad när han kommer på måndag och ser att allt redan är färdigt.
Då är det bara inhandling av glögg, pepparkakor och övriga tillbehör som behövs göras, sedan är kvällen total!

Har glömt mobilen hemma idag... aaaaahhhhhh...
kan ju inte leva utan den,
tänk bara nu när jag bloggar, tänkte ju laddat upp en bild på hur fin granen blev...
Jag får väl ta lite bilder under glöggkvällen istället!

Ska bli kul!

Nu måste jag skynda på med en bokföring som ska bli klar idag
Men jag har hela 2 timmar på mig, det fixar jag galant!

Puss och hej
leverpastej!

Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

tjena tjena

har inget att göra just nu på jobbet så..



jag kollar in bloggar



ha d

2008-12-10 @ 14:40:13
Postat av: Emma

själv har jag för mycket att göra, både på jobb och privat så jag hinner inte ens skriva en rad på bloggen....



Em

2008-12-11 @ 07:02:08
URL: http://emmgot.blogg.se/
Postat av: Magnus

Det var ju tråkigt att du har det så hektiskt.

Har ju väntat på lite trevlig bloggläsning.

Men ta du det lugnt och skriv när det finns tid till det, vi får väl klara oss utan.

Du får ha det så gott det går i all stress.

Kram

2008-12-11 @ 10:10:19
Postat av: glenndinvänn

happy.htm" rel="nofollow">http://www.flurl.com/video/5251343happy.htm

kolla in denna:) skitkul;)

när kommer du ner till oss igen?

denna gång ska jag hålla mej hemma isåfall:)



ha det

2008-12-15 @ 09:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0