Trött!

Har inte sovit mycket i natt
legat och vridit på mig och känt efter om jag mår bra eller inte.
Morgan meddelade mig igår kväll att han mådde väldigt illa
Så när han så smått började somna och Max låg jämte sängen och snarkade ovanligt högt,
tog jag mig ut på soffan för att förhoppningsvis kunna sova en liten stund.
Men nej, somnade nog inte förrän framåt tre-tiden också upp igen vid halv sju...
Men jag mår bra än så länge.
Morgan har inte kräkt men meddelade mig även i morse att han mådde mycket illa.
Jag hoppas och ber till gud att jag klarar mig
Så nu ligger mina små pojkar hemma och sjukar sig
medan det idag är jag som tjänar pengarna... hi hi

Lovar att återkomma och mitt mående under dagen!

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

här biter inga kräkbaciller inte.

nu ska vi äta årets första julbord nere på kalle på spången.

och på fredag bär det iväg till ronnebybrunn



Yiihaaa!!

2008-12-02 @ 19:54:45
Postat av: Emma

Låter både gott och kul!



Hoppas ni får det bra!

Njut!



/Em

2008-12-03 @ 10:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0