Födelsedagskalas!

image122

Lastbils-tårta blir det ikväll.
För Max fyller tre år och då blir det kalas!
Så igår kväll stod jag och fixade och donade så att denna skapelse kom till världen
och ganska nöjd är jag väl!

Max älskar ju allt som har med lastbilar och traktorer att göra så detta blir nog uppskattat!

Vad har annars hänt sen sist.
Hårfärgen har bättrat sig och kommer nog bli perfekt vid nästa färgning
som troligtvis dröjer lite efter allt jag gjort med håret på sistone.
Till helgen tar vi fram de stora maskinerna, eller släpen
och kör saker från min lägenhet upp till Romborna!
Ska bli helt underbart!!

I måndags hade jag en kvinna som tittade på min lägenhet och som troligtvis vill ha den,
from 1/3.  Vilken lycka i så fall!!

I morgon är det...

... Alla-image124-dag

Har en hemlis till Morgan som jag inte kan berätta om här... *ler*

Kärlek är fint!

Puss och hej  ;-*

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0