Min nya adress: Romborna

Nu är det alltså gjort,
min nya adress är romborna, Ljungby!
Jag har flyttat hela mitt lass
och blivit av med lägenheten

Allt detta hände förra helgen
med hjälp av Morgans föräldrar
och hans fina, fina syster

Jag bor sambo
med min underbara Morgan
jag är så glad
och pigg och lycklig
äntligen har jag hittat min skatt

**

Imorgon fyller Morgan år,
så idag bär färden av till stan för inhandling
av den stora överraskningen!... he he he
Happy Birthday min underbara muffse-snuffse-guffs

image126

På torsdag är det genrep i Bjärnum för deras årliga vårshow
Så då bär det av till skåne vid 19 för att kolla in den!
Hoppas på att dra med mig Morgan!

I höstas hade jag en annan speciell person med mig 
för att titta på deras höstshow.
En speciell person som jag är glad att jag träffat
en bättre vän kan man inte hitta

mysig
artig
go
nice
underbar
söt

precis så är min vän, min fina vän!

image128

att jag fått så många fina vänner och kärlekar i mitt liv, är helt fantastiskt
Jag kan inte ha ett bättre liv

Tjingeling på er alla

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0