Flytt?!!!

Hi hi... jag vet, jag är lite crazy...
folk undrar kanske vad jag håller på med, men jag har bara en sak att säga

JAG ÄR KÄR!!

Så idag åkte jag till ABMB och sa upp min lägenhet
(som för det andra får min ekonomi att rasa pga den dyra hyran+elen)

Och jag vet hur mycket jag sagt att jag älskar den här lägenheten
och det gör jag verkligen, hade jag kunnat hade jag bott där hela mitt liv
(kanske överdriver lite då)

Men jag älskar Mogge, jag pendlar redan till Ljungby om dagarna,
och att samtidigt ha två boende är ju idiotiskt!

Så nu är det bestämt, jag flyttar till ny kommun, nytt hus och ny sambo!
Underbart!!

Då är det bara jobbet kvar...
Är så jätte sugen att söka nytt jobb i Ljungby,
och varför inte börja på nytt helt och hållet när jag ändå ska flytta!

Så mitt i allt bokslutsarbete ska jag försöka få ihop ett nytt CV
som jag tänkte skicka ut till lite olika redovisningsbyråer och liknande.
Hade varit så kul att få jobba som redovisningsekonom/assistent. eller vad dom tituleras.

Emmas nya bättre liv börjar ta form.

Here I come!!!

Puss och kram
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0