Lycklig!

Jag känner mig så lycklig.
Efter denna helgen mår jag som en drottning
känns inte som det är något som kan gå emot mig nu!
Molle är en så fin människa, som gör mig glad och lugn!

Med bokslutsarbete på jobbet och annat stress under dagarna,
så är det så skönt att komma hem till en underbar människa som Molle!
Jag är så kär!

Till helgen ska vi åka till mina kusiner och umgås och ha det trevligt.
Samtidigt ska vi baka bullar och bröd (jo vi är lite speciella!!)
Ska bli mys-mysigt!!

Sitter just nu på jobbet och ska börja på bokslutsarbetet igen
och längta till kvällen, till att får träffa Molle och Max igen!

image120

Lycklig!

Puss och hej  :-*

Emma

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad underbart det är o läsa att du är lycklig hjärta ! Du om nån är verkligen värd det !
Pusspuss

2008-01-22 @ 09:31:55
URL: http://saralii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0