Första veckan av semestern över

..och det har varit en bra vecka!

Vi försökte hålla igång lille Max med allt möjligt och hann tex med att åka till busfabriken, och hälsa på hans favorit; min bror och lilla Bella! Annars har vi flängt runt lite överallt och träffat lite människor, sånt som man inte alltid har tid med.


Max med sin nya motorsåg, han fått av min bror!

I fredags lämnade vi Max och därefter tog vi oss till Åled utanför Halmstad till en grillfest, Mecket trevligt folk och när kvällen började bli sen drog vi oss in till stan till Marinfestivalen och hade kul.
Jag höll mig nykter så vid midnatt tog vi oss hemåt och la oss runt tre. En härlig kväll med en sen uppstigning dagen efter. Så igår var en ganska slapp lördag, inte mycket vi gjorde. Fick besök av Morgans kusin och hans flickvän vilket fick oss att ta oss hem till dom en runda för att se hur deras renovering av hus gick.
Idag har jag bakat sockerbullar eller vaniljbullar, sådana man inte få slicka sig runt munnen när man äter... hi hi
också har jag städat lite, medan Morgan fixat med högtalare i bilen.
Vad har annars hänt, jo just det... jag har klippt mig igen, gillade inte förra frisyren, så nu blev det kort istället:



Idag satte jag äntligen upp min tavla i tv-rummet.
Det blev nice!!



Nu har vi en skön lugn vecka framöver, inget planerat mer än...
nån grillfest, träffa mamsen och pappsen, träffa några vänner och lite annat smått och gott!

Puss och hej

Emma

Kommentarer
Postat av: Mela :)

Halåååååå HEJ!

Det var ju bara evigheter sedan, tänk vad tiden bara springer iväg :( Jag hinner ju aldrig höra av mig...

Men nu har jag SEMESTER! Och det har hänt massor sedan vi träffades sist...

Tänkte, att ni skulle kunna komma över en kväll och hitta på något, aningen lite minigolf, eller bara rent av ett glas vin och en bit mat! Vad tycker ni? Hör gärna av dig!

Kram och hälsa,

Mickan och Andréw

2008-07-20 @ 20:45:41
Postat av: glenndinvän

jag tycker du ska höra av dej till mela..



och hade du inte sagt att det var du på bilden så

hade jag aldrig känt igen dej.. bra eller dåligt ;)?



men det blev bra inte många som passar i kort frisyr..

ha d gott

och visst har jag ganska bra koll på din blogg va..

2008-07-21 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0