Helt slut!

Mycket har jag flyttat, men nu är jag trött på det!
Nu har vi flyttat nästan hela kontoret.
Och idag har dagen mest bestått av att sätta ihop hyllor... blä!
Men fint blir det!

   
bild 1. Mitt nya rum    2. En del av hyllorna    3. Fikarummet med utsikt över korsningen i stan

Började 7 i morse och slutade 17.30, inte van vid det, inte van vid fysiskt arbete...
Nu måste jag vila :-)


Puss och hej!
Leverpastej
Emma

PS. När jag kom hem gick jag ut bakom stenmuren på baksidan av huset och plockade blåbär, massor, som blev en god blåbärspaj som vi precis ätit... mätt!  DS.

Kommentarer
Postat av: glenndinvänglenn

jag osse ätit blåbär o rabarber paj



har även letat rätt på en mjölkchoklad pas recept som jag ska tvinga mina kära fru att ordna

för jag e inte så bra på just pajer

middagar e min grej

2008-07-01 @ 20:52:39
Postat av: Emma

Vill gärna ha det receptet, låter smaskigt!

2008-07-02 @ 12:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0