Knäred och skånes djurpark!

I söndags var vi en runda nere i Knäred hos dom allra bästaste vänner som finns!
Mela och Andreas!! God mat, kubbspel och massor att snacka om! En underbar kväll!

Igår tog vi och packade bilen mötte upp mamsen, pappsen och Pehr i Markaryd
och sedan bar det av till Skånes Djurpark!
Snacka om att lille Max älskade det!!!
Så när vi satt oss i bilen för hemfärd kunde han inte hålla ögonen öppna ens i 2 minuter!! :-)

Sedan blev det stop i Markaryd för lite godisinköp och då träffade jag Malin,
min underbara fina, söta, goa Malin som jag saknat sååå mycket!
Det var så kul att få träffa henne igen!

Och tro det eller ej i kiosken stod även Fredrik och hans flickvän.
Riktigt kul att se att han mår bra, även om det kändes konstigt.
Och hus hade dom skaffat, som jag hört lite rykten om innan men som jag fick bekräftat nu (av Malin).
Riktigt kul!
Hoppas hans själ mår bättre nu och kanske hans elaka mamma har lite ro i huset när det kommit in en blondin i hans liv!
All lycka åt Fredrik!

Sedan bar det av till Sjöared för att grilla och ha kul, och även här blev det kubb.
Man kan säg att vi tjejer vann fast än Morgan inte håller med... hi hi!

Puss och hej
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0