sista dagen!

Då har man vaknat upp tilll sista dagen innan semestern.
Fy fasiken vad trött jag är, troligtvis kommer jag sova hela helgen, för att ta igen lite sömn och vila!

Var i Tiraholm igårkväll med jobbet och respektive och åt god fisk och till efterrätt mumsig glass!
Jätte trevligt och himla gott!
Men även det gjorde att den där kvällsvilan försvann.
Det är ganska skönt att det bara är idag kvar, undrar om jag hade klarat mer :-)

Men vi ligger ikapp verkar det som, jag har jobbat som en gris, övertid varje dag.
Men vill man ha semester så vill man!! ha ha ha

Men vem vet, det kan gå åt skogen idag och då hinner vi kanske inte bli klara, kan ju bli lite spännande  :-S

Nu ska jag ta mig in mot stan!

Puss och hej  :-*
Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvän

lyckost med semester.. jag har ju en hel vecka kvar pust

fädig me orrling måleriet och snart även hemma det är iallafall det jag intalar mej själv :)

yoggi hjälper iallafall till

lägg ifrån dej något och han tar det direkt vilket innebär att han har fartränder längs med rygg o sida

menhan är trött på kvällarna LoL



ha dt bäst

2008-07-11 @ 18:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0