Då var det fredag igen...

...vilken vecka!
Denna veckan har jag varit nåt så fruktansvärt trött och inte motiverad till att träna.
Men de 5 kilona är ändå borta, nya tag till helgen!

Sedan fick vi i måndags reda på, efter kontroll hos läkare, att Max är väldigt allergisk mot hund och gräs.
Vilket betydde att Bella måste ur huset innan fredag (idag) för att Max ska bli bra...

Med lite panik började vi prata med mina föräldrar som innan gått med på att ta henne om beskedet blev som det blev, men att dom inte kunde ta henne förrän efter deras semester.
Det tog en dag sedan hade dom bestämt sig för att adoptera vår kära Bella, så igårkväll körde vi och lämnade henne i Sjöared hos mina föräldrar, som är störtförälskade i Bella.
Men idag är det tomt hä, ingen att släppa ut eller mata (förutom Smulan, men hon räknas inte)
Och det kommer inte vara någon här hemma när vi kommer hem ikväll... :-(
Jobbigt...

Men jag vet att hon kommer att få det sååååå bra hos mamms och papps!

Innan vi åkte till dom igår hann jag klippa mig, vilket jag inte gjort på nåt år
och här är resultatet:

 

Kommer säkerligen exprementera med frisyren ihelgen (vilket jag alltid gör) så det kommer säkert se annorlunda ut nästa vecka... vi får väl se. Men jag blev själv nöjd!!

Nu måste jag iväg och jobba!

Puss på er alla!

Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvänglenn

tjena hej du ser att jag följer dej över nätet:)



din frisyr klädde dej kanon!! (malin har klippt sej nått liknande:)

synd om bella fis hunden;)



ha det bäst

2008-06-13 @ 14:07:15
Postat av: Sara

Jättefint Emmisen !

2008-06-30 @ 10:33:13
URL: http://saralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0