En frisyr kan man alltid ändra på...

Som igår, då orkade jag inte stå och föna, platta och forma håret till frisyr.
Nej fram med sprajen så gjorde jag en ny frilla av håret...

 

Känns det igen, jo, så har jag gjort många gånger förr,
och jag själv älskar att ha det så
medan Morgan älskar när jag har håret nere.. jobbigt!

Idag är det äntligen fredag, skönt!
Men på måndag/tisdag flyttar vi kontoret in till en nyrenoverad våning inne i stan
ska bli kul, men minst två dagars arbete försvinner, hur ska vi hinna?

Idag ska jag, Mogge och Mogges delägare ut och äta lunch ihop.
Mums, mums!

Nähä, nu måste jag skynda mig till jobbet
har mycket att bli klar med idag!

Puss och hej  :-*

Emma

Kommentarer
Postat av: Victoria

God morgon :)

2008-06-27 @ 07:46:22
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vilken söt tjej

2008-06-27 @ 09:55:43
Postat av: glenndinvänglenn

säg vad ni inte hinner där uppe:) allt verkar det som

här gör vi inget som vanligt LoL

2008-06-28 @ 10:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0