Fan vad jag älskar min familj!

Jag tänker berätta denna helg mest i bilder, för visst var det väl att bilder säger mer än tusen ord??!

Kan börja med att berätta att Lördagen den 31 maj var det inplanerat storshopping i Halmstad, Jag och mamma åt ett håll och Morgan, Max och pappa åt ett annat!
Äntligen!

Kl. tio möttes vi i ett parkeringshus i Halmstad, sedan nästan rusade vi ut mot affärerna!
Jag och mamma shoppade loss som bara den, mycket pengar gick åt men mycket bra saker inköptes, tex ett par assnygga ESPRIT-skor och massor med kläder! :-)

Lunchen tog vi två på ett lugnt cafe, sallad var det som stod högst på listan, men en CafeLatte kunde jag ju inte motstå!

274585-222  274585-223

Vid den tiden hade Morgan, Max och pappa redan tagit sig hemåt efter att ha ätit hamburgare på MAX!

Sen när vi kände oss redo bar det av hemåt, då hade klockan redan hunnit bli närmare fyra. Många timmar i Halmstad, gott att komma hem till ett kallt glas vin!

Och kallt vin fick vi, själva spaceade vi upp det lite med en jordgubbe i glaset, mums!

274585-230

Innan dess hade min underbara bror kommit upp till oss och festa till det lite!
Sedan njöt vi av solen och drickat, till underbar musik och ett jädrans tjatter! *hi hi*

274585-232
Min bror och jag

274585-231
Jag och mamma
Och ja, där var visst en cigarr som gick laget runt (dock inte mig, usch fy, Röker inte!!!)
Mamma blev störtförtjust efter några glas!

274585-229
Pappa fick en vän, Bella slickade rent hans ben från både det ena och det andra... blä!

274585-228
Visst har jag väl gått ner 4,5 kilo, men det syns väl inte så mycket än, inte från det hållet i alla fall... :-S

274585-227 274585-226
 Jaha där var cigarren igen, denna gången har den hamnat hos herrarna...

274585-242
Mamma är barn på nytt, det är väl okej för den här gången... he he

274585-241
Grabbarna muskellös, eller hette det muskolös? *hi hi*
Vem vinner?

274585-240
Nej nu har det nog gått för långt..
Mogge, det där är fel dunk! :-)

image247 274585-239
Det där med rökningen är väl inte så bra men annars är Pehr den stora idolen för Max!


274585-238 274585-237
Jaha där var cigarren igen, Mycket god tycker Gunn, men eld säger Morgan!

274585-236
Fläskfilé i dagarna tre, här skulle det ätas!

274585-235
Okej, cigarr i munnen på en mini-fyrhjuling, vet inte om det är så man ska uppfostra Max till att bli...
Pehr däremot, han är ju som han är.. ha ha ha

274585-234 274585-233
sedan blev det pusskalas, Mogge var inte helt nykter... eh, kanske inte jag heller...

Kvällen blev som ni sett lyckad, maten var smaskig och drickat ännu godare, det blev ett tag på altanen för att sedan fortsätta framför TV:n.
Men dagens långa shoppingtur tog ut sin rätt och läggdags blev relativt tidigt.

Jag sov ca 2,5 timme i natt, ändå var jag uppe kl 7.40 i morse för att börja dagen med 5 km på träningscykel, styrketräning 20 min och ut och gå med Bella i 30 min. En underbar morgon för att gå ut och gå!

Innan mamsen och pappsen och lillbrorsan tog sig hemåt blev det några vändor boule ute i trädgården, (Mamma vann!)

Efter det packade vi ner handukar och fika och tog oss till en sjö för att bada och som jag föredrar: sola!

274585-245 274585-244 274585-243

I eftermiddag har vi även varit iväg och köpt liten pool till Max som han bara älskade att plaska i.
Men nu efter 20 min på orbitracken, 3 km på träningscykeln och styrketräning så det värker, så ska jag sätta mig framför TV:n och bara myyyysa, för imorgon är det ny arbetsvecka igen.
Dock bara 3,5 dag för mig, på torsdag ska vi på student och då slutar jag vid middagstid och på fredag är det ju nationaldagen!
Jag gillar korta veckor, tummen upp!

Vilken underbar helg med familjen!

Puss från
Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvän

shit pommes frites!!att ni bara orkar :)
själv så gör jag nada.. gött
jobbar på världens lugnaste skola för tillfället
soooommmar loooooov
ha d bäst

2008-06-02 @ 14:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0