Midsommar i Sverige = garanterat regn!!

En bra midsommarafton blev det även om vädret var det värsta.
Mela och Andréas tog sig upp till oss genom skogen för att fira!
Så underbart att träffa dom igen efter så lång tid, saknat Mela såååå!



Fick ett jättefint olivträd och annat smått och gott av mina fina vänner.

Blev mycket prat också kollade jag och Mela på Sex and the City - filmen

Verkligen att rekomendera!!
Medan grabbarna tittade på nåt annat och drack en massa öl!

En helskön kväll med världens 2 finaste personer, men nån midsommar kändes det ju inte som.
Inte ens kubb kunde vi spela... och absolut ingen midsommarstång blev det heller!
Vi hoppas på en finare sommar framöver bara!

Köpte lite mer rosor igår och dekorerade med.
Jag älskar verkligen rosor!




Imorgon ska vi på kalas hos mamsen som fyllt 49 (stort år nästa år!!)
Och då får vi träffa Bella... längtar!!
Jag står för tårtan såklart, det blir sommrig jordgubbstårta, enligt mammas önskemål.
Med sojagrädde så att även hon kan äta den!


Puss och hej
leverpastej
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0