Smulan på äventyr

Tisdag kväll
kontroll av min älskling
vad har Smulan hittat på idag?

Trött smeker hon sig fram till mig
sätter upp tassarna på tegelväggen och sträääääcker på sig...

*jäsp*

Sedan går hon fram och nosar på bytet
*se så duktig jag är!!*
En aldeles egen fångad fågel

Smulan är sååå stolt!

Sedan lunkar hon vidare bort mot hennes säng
samtidigt som hon jamar en massa om dagens äventyr

*Förresten när blir det mat?*

*jäsp*


Puss från mig och Smulan


PS.
Morgan köpte äntligen den där hushållsassistenten som jag ville ha
dock köpte han den inte bara för min skull
han själv experimenterar med att göra egen beanaisesås
och då behövde han en sån! Vilken tur att han köpte just den som jag ville ha  ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0