Helgen v. 10

Denna helgen har varit både bra och dålig, mer mot det bra som tur är! :-D
I lördags tog vi ett snabbt beslut och drog iväg till Växjö för lite shopping, men det gillade inte Max.
Morgan fick tag i den dataskärm han skulle ha men jag hittade ingenting,
fick ingen ro när Max var arg och ledsen. Så vi åt lite mat och körde hem igen!
På kvällen blev det mys och filmtittande.

image133 image134 image135

Söndag morgon, upp och iväg. Jag och Bella (hunden) körde ner till Markaryd för att hämta ett HM-paket som låg där och väntade på mig... var sååå sugen. Samtidigt handlade jag lite mat till dagen och var inom jobbet en runda!
När jag kom hem var Morgan och Max i full gång med att bränna gammalt skräp i regnet och jag tog snabbt på mig så att jag kunde hjälpa till. När klockan närmade sig 12 gick jag in och pysslade för nu var det dags för korvgrillning och varm choklad. Mums vad mysigt det var!

image131 image132

Sen blev det att gå in och värma sig framför kaminen och mysa framför en film på kvällen.

Men i natt har jag inte sovit mycket. kl 23.30 började Max att hosta... och slutade inte... Jag som har väldigt svårt att sova när det är ljud runt omkring mig, var uppe och gick, drack lite, gick på toaletten och försökte somna igen... men inte... Så till sist gick jag in i TV-rummet, la mig på soffan och somnade och där sov jag resten av natten till Morgan kom och väckte mig och undrade var jag var. :-)

Men känner mig ändå rätt så pigg än så länge
får väl se om jag somnar på skrivbordet idag...

Har bestämt att jag och Morgan ska försöka gå ut och äta i veckan, när vi inte har Max, bara han och jag. Lite romantik behöver vi, en dejt, som vi aldrig varit på!
Morgan beställer bord idag.

Puss och hej!

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0