Så här beter sig inte en chef!

Rektorn på Markaryds folkhögskola sucks, big time!!

Har haft ett jävla shå med att få min uppsägning igenom enligt avtal, dvs en månads uppsägning.
Jag kunde tänka mig att samarbeta och komma in och hjälpa till lite efter den uppsägningstiden, men då hon trodde sig ha rätt att ha kvar mig två månader och det idag kom fram att det var jag som hade rätt, bröt helvetet ut.
Tjurig som fan meddelade hon att jag har en månads uppsägningstid och att jag inte behöver komma mer efter det.

Till det tillade hon att den nya skulle ha mycket högre utbildning...
och att jag kunde gå imorgon om jag inte hade några känslor för skolan.

Som om skolan skulle klara sig utan mig!!

En riktig bich, som inte kan ta att jag hade rätt. Hade hon varit smart hade hon utnyttjat att jag gärna ville hjälpa till ett tag efter uppsägningen, men icke!

Så nu är min sista dag på skolan den 27/4 alltså börjar jag på nya jobbet den 28/4, och dom blev i alla fall glada, överlyckliga för att vara helt ärlig!!

Men tills dess kommer jag troligtvis jobba i ett helvete!!

Puss och hej!

Emma

Kommentarer
Postat av: Sara

You go girl !
Låt inte henne sätta sig på dig! Kommer du ihåg vad jag sa när hon började? Har hatat henne från första dagen jag såg henne. Tacka vet jag Sven ;)

2008-03-27 @ 23:58:37
URL: http://saralii.blogg.se
Postat av: din lilla vän

Många hårda ord, men det verkar hon ha förtjänat. Hon har ju inte betett sig helt ok. Samtidigt är det ju lite tråkigt att det ska behöva sluta så här. Men du har ju ett nytt fint jobb att se framemot. Kram

2008-03-28 @ 07:06:12
Postat av: glenndinvän

du...bitch stavas inte bich lr hur du nu stavade det:)
och jag håller med dej. du kommer att jobba i helvetet dom sista dagarna.det kommer jag se till moahhhaaa ;);)

nej.. men jag kommer sakna våra små samtal innan vi går hem. du kommer att bli en stor tillgång för din nya arbetsgivare. kramiz

2008-04-16 @ 18:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0