En bra början på sommaren!

image217image216image218image219

Förra helgen var gudomlig. Det var så varmt den 10 maj
att vi kunde ligga på stranden ute i Halmstad och sola!
Aldrig under min tid på jorden har jag varit på stranden den 10 maj, men i år blev det så!
Det var en helt underbar helg, som spenderades mest utomhus. Denna helgen hoppades vi på detsamma,
men än så länge är det bara 12 grader ute och det blåser, så stranden blir det defenitivt inte.
Däremot har vi varit nere vid sjön här intill och visst badade inte vi med det fanns en som gjorde det... Bella!
Det såg ut som om hon skulle försöka simma nåt race så som hon simmade på :-D

Just nu tvättar Morgan och Max volvon medan jag sitter här inne och skriver en rad.
När dom är färdiga tänkte vi kanske ta oss ner mot Sjöared för att hälsa på min söta päron
och titta på kossorna som släppts ut på åkrarna runt omkring dom idag.
Det är säkert nåt som Max skulle gilla!
Samtidigt är jag väldigt slö idag, seg och har ont i magen... för mycket vin igår kanske... ??
Vi hade Morgans föräldrar här och jag och hans mamma delade på en vinflaska,
så, så väldans mycket vin blev det ju inte!

Nu ska jag göra mig iordning!

Puss och kram
Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvän

grillfest grillfest grillfest grillfest..lr hur?

2008-05-22 @ 14:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0