Jag är kär... i mina gamla kollegor!

Ikväll ska jag få träffa dom
dom som betyder så mycket

mina älskade f.d. kollegor

Fick ett samtal från dom idag
dom är bara för söta
inte lätt att hålla tårarna borta

vill tillbaka men ändå inte
hade gärna jobbat i ljungby
tillsammans med kollegorna från markaryd
det hade varit perfekt!

Men man kan ju inte få allt
(inte mercan heller verkar det som)

Men ikväll ska jag i alla fall träffa dom
läääääääängtar!

Kunde nästan inte somna igår
tänk om rektorn ställer till det
säger att jag inte är välkommen
eller nåt sånt
men då försökte jag tänka på alla som
jag ska krama ikväll
och då somnade jag!

och drömde om tårta

satt nämligen och tittade på när
kollegorna åt tårta igår
medan jag själv tryckte i mig nutrilett
jobbigt, men är stolt över mig själv!

Puss och hej
leverpastej

Emma

PS: lovar att lägga ut bilder från kvällen DS.


Kommentarer
Postat av: glenndinvän

sitter här o kollar på när eleverna packar och åker hem. lite ledsamt faktiskt dom har så mycket att ge.
och får en att tycka att man faktiskt är något:)
skulle inte byta detta mot något "kontorsjobb"
hahaha tänk på det din lilla svikare *lol*
skoja bara med dej du är ung och måste prova dina vingar precis som vi alla gjort eller har velat göra vilket som det är upp till var och en att själv bestämma.men vi saknar dej iallafall oavsett hur mkt du väger *asg*!
loves u
kramizar

2008-05-31 @ 11:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0