Skandal! Nu är jag glad att jag inte är en kollega i Markaryd!

En liten fågel viskade mig i örat om att det skulle bli möte på skolan i Markaryd!
Tjo, äntligen skulle personalen få chansen att säga vad dom tyckte om valrossen!

På kvällen fick jag ett mycket ledsamt samtal, där en av mina förra kollegor berättade vilket fiasko mötet blivit..
Där sitter hon och ett par andra och säger rakt ut vad dom tycker och tänker om bossen, för självklart trodde dom att resten av personalen skulle backa upp dom, som dom pratat om under ett tidigare personalmöte. Men nej, resterande personal, som annars bakom ryggen på bossen brukar prata högst och mest om hur illa dom tycker om henne, dom backade ur, vågade inte säga ett knyst...
Och hur känns det då för den här lilla skaran som verkligen tog mod till sig och sa sanningen...
Besviken, var vad min gamla kollega sa, besviken på sina kollegor, så himla besviken!

Idag är jag glad att inte är en kollega i Markaryd, då hade jag inte gått till jobbet mer, pinsamt!

Usch vad jag tycker synd om vissa där nere!
Håll ut, det kommer säkert bli bättre... nån gång!

Pussar från
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0