Då var man sjuk igen...

Natten mellan måndag och tisdag vaknade jag av frossa och illamående.
Jag hade hög feber!
Tog mig upp för att dricka och efter att illamåendet avtagit kunde jag få i mig en ipren och somna om.
På morgonen igår kändes det myckt bättre och jag tog mig till jobbet.
Framåt lunch kände jag mig sämre och lite efter två tog jag mig hemåt
Vid tretiden satt jag och skakade igen av feberfrossa.
Fick än en gång i mig några tabletter och framåt kvällen kändes det okej igen.
Men då jag fortfarande kände mig hängig i morse har jag tagit en dag att repa mig.

Så nu ligger jag i sängen och läser, beställde en hel hög med pocketböcker förra veckan.
Tex
"Kalla det vad fan du vill" av Marjaneh Bakhtiari
"Levande bänd" av Souad
"Flickan med de röda skorna" av Maria Housden
"Flyga drake" av Khaled Hosseini
Och både "Flickan som lekte med elden" och "Luftslottet som sprängdes" av Stieg Larsson då jag för nån månad sedan läst ut den första boken i Millennium-triogin "Män som hatar kvinnor".

    

Igår kväll läste jag klart den senaste boken jag blivit helt besatt av, det var boken "Ett oskrivet blad" v Marie Hermansson, en tragisk och hemsk bok som jag absolut inte kunde lägga ifrån mig!

Men nu ska jag lägga mig och sova en stund.
Kanske skriver en liten rad i eftermiddag.

Puss på er alla
fast inte för nära för jag vill inte smitta er!

Emma


Kommentarer
Postat av: glenndinvännvänn

får väl pigga upp de j lite då

vi har just nu en jxvla massa choklad hemma

krukor, ljus, tomtar lusseänglar o fan vet ´mer vad som ramlar in i morgon

så lagom till du e frisk så kom ner

öppnar om ca 2 veckor



gå in o kolla

www.bjornhultarn.blogg.se

2008-11-05 @ 17:27:36
Postat av: emma

längtar efter att få se hur det ser ut!

2008-11-06 @ 10:56:49
URL: http://emmgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0