Det är skönt att små sjukdommar går över

Idag är jag pigg som en nötkärna igen! *hi hi*
Gårdagens sovande gav resultat, och jag känner mig som en ny människa!

Men usch vad tråkigt det är att vara sjuk och hemma ensam hela dagarna
Sitter hellre på jobbet och mår lite si sådär än att ligga hemma och sucka
men igår kunde jag i alla fall sova igenom näst intill hela tiden
så dagen gick snabbt!

Sen stekte jag lite korv som vi mumsade i oss tillsammans med korvbröd, ketchup och senap
jag och min lilla familj!
Max äääälskar korv, vet inte varför,
men han äter så han nästan spricker när han får korv med bröd, så det var lyckat!


                                                                                    - Hotdogs -

Ikväll är sista kvällen med Max, kan inte förstå att en vecka går så snabbt
så det blir lite extra mys och god mat
också tror jag att det blir att vi bygger koja

Igår satte vi upp fina stjärnor i taket på Max rum,
han blev alldeles tokig i dom så vi fick stå i mörkret i hans rum
och titta på dom flera gånger på kvällen!
Kul att en sån sak kan ge så mycket lycka!

Nu ska jag jobba vidare innan lunch,
idag har jag med mig wok som jag hittade i frysen
gott, gott!

Kramikram
Emma

Kommentarer
Postat av: petter

Tur att det gick över så fort. Brukar räcka med sömn och vila.

Snygga hundar förresten.

Ha det så gott lilla emma

2008-11-06 @ 13:38:35
Postat av: glenndinvänn

hejhej

vet du vad vi ska göra i morgon?

åka till bjärnum för genrep :) spännande



tack för alla fina kommentarer på vår blogg



ha det bäst

2008-11-12 @ 10:30:23
Postat av: Nitania

Hejsan! Ett tips till dig! Skynda skynda! EN RIKTIG DRÖMVINST! Bestäm själv vad du vill vinna i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html Tävlingen avslutas imorgon, så snabba ryck nu!

2008-11-12 @ 11:24:12
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0