Det har kommit snö!

   

I fredags morgon vaknade man av att allt var ljusare, Den första snön hade kommit!
Inte så farligt mycket men än idag (söndag) ligger den kvar!

I fredags var det dags för utbildning igen, Mamma tog sig upp till mig och sedan var det satelitsändning från Svenjunga som gällde. Vi var 5 st i Ljungby och sedan var resten utportionerade över hela landet, 16 ställen tror jag det var totalt.
9-16, ganska dålig dag då, vi blev utloggade från deras system så där ibland, men annars var det intressant.
Igår tog sig mamma än en gång upp till mig, vi skulle sitta med uppgifterna som ska vara inne den 7/12, vi var alltså ute i god tid. Men innan vi tog tag i frågorna tog vi oss in till stan och shoppade!! Längesen jag och mamma gjorde nåt sånt. Sen köpte vi lite god mat, tog oss hem, åt lunch och satte oss med uppgifterna.
Kl. 18 var vi klara, men då hade vi inte fått svar på allt, så vi ska försöka hitta svar själva på de frågorna och sedan lägga ihop det nästa helg, då vi ses igen (farmor fyller 91 år).

Och medan jag och mamma pluggade hade Morgan åkt till Henke i Hamstad för att ha "gubba-dag", vilket betydde, Biltema, Clas Ohlsson, och kaffe, hi hi hi.
Mogge tog sig hemåt framåt 16-16.30 men drog direkt ut till Anders med Jonas för att bada badtunna och pratade gamla minnen. Själv tog jag mig ut i skogen där dom befann sig framåt 1.30 på natten, stannade lite och snackade och sedan tog jag med mig mannen min hem för att somna sött i sängen jämte varandra.

Och idag är vi redan uppe, och på g med att ta oss ner till Väla för julklappsinköp!

Så nu är Mogge också färdig
Så då får jag avsluta dagens skrift
och ta på mig min nya jacka som jag köpte igår
och köra, långa vägen ner till Väla!

Puss och hej på er

stor kram
från
Emma

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

vad kul o se livs tecken från dej igen

kommer inbjudan om öppning av Björnhultar´n



via e mail..

see yaa

2008-11-24 @ 12:23:09
Postat av: M

Oj va söt lilla smulan är. Ser ju ut att må fint.

2008-11-25 @ 14:18:22
Postat av: Emma

Hon mår så bra så!

Hon trivs lika bra som jag gör

här i snöiga Romborna! ;-)

2008-11-25 @ 17:37:29
URL: http://emmgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0