Hardworking woman!

Då var man igång igen, hela tre dagar har man hunnit jobba.
och hur känns det då.
Jodå, det går väl an, hi hi.
Man är ju inte en "hardworking woman" för inte.. ha ha
Det känns verkligen att man vilat  upp sig, jag känner mig piggare, gladare och mer positiv.
Undrar om det verkligen varar hela veckan.. ha ha

Ikväll är det spakväll för mig
Mogge är nämligen ute och kör med Mc:n för första gången,
alla papper är klara, besiktningen är klar,
ikväll är han och Hasse ute och "tränar"!
Min man är en MC-knutte.. hi hi!
Tänkte ta mig en skön slapp kväll, endast lite tvätt som ska fixas med.

Torsdag och fredag är chefsfria dagar på jobbet
inte för att man sett så mycket av honom dessa tre första dagar
men på nåt sätt känns det inte lika stressande när han är iväg...

Har spelat på hästar idag, hoppas på en miljonvinst.. hi hi
Vem vet, jag kanske är rik imorgon... ha ha ha

Pusselipuss
Em

Kommentarer
Postat av: Emma

näää, nån miljonvinst blev det då inte.

60 kr däremot... wohooo... suck!



/Em

2009-08-06 @ 12:48:24
URL: http://emmgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0