Ont i magen

Sitter i nya tvrummet och glor på tv
har lite ont i magen
åt nog för mycket till kvällsmat
Mogge har precis lagt sig
Jag fick inte följa med om jag skulle ha lampan tänd.. ha ha
Jag måste alltid läsa en bok eller lösa korsord innan jag somnar
allt för att varva ner hjärnan med nåt
annars ligger jag och tänker på saker som måste göras
eller så tänker jag på jobbet, jobbet, jobbet
och då somnar jag aldrig
Så jag tänkte sitta uppe en liten stund till, ills mogge slumrat till,
då märker han inte att jag tänder lampan
och jag kan få somna :-D

Denna helgen har gått mest till att fixa klart tvrummet
vi har ändå listerna kvar plus lite inredning,
men vi har i alla fall flyttat in och använder det nu som tvrum!
Bild kommer!

Sedan har jag haft lite pyssel-helg
Har gjort krans till dörren, köpt blommor och fixat arrangemang
till både inomhus och utomhus, vad fint här är

Sen har jag bakat,
två olika sorters "bullkakor"
Tror dom blir glada på jobbet imorgon då jag tänke ta med en och bjuda på imorgon :-D

Har umgåtts lite med svärföräldrarna,
blev tex bjudna på mumsig lunch idag!
Dom är så goa!

Imorgon börja jobbevecka igen
suger riktigt mycket
men vad fasen
snart vänder väl lyckan där med
precis som den gjort i mitt privatliv
Vill spendera mitt liv med mannen jag bor ihop med
Jag älskar Mogge!

Ska bara börja älska mitt jobb också
eller få ett erbjudande nån annanstanns
I've got my contact's
väntar med spänning

nähä, nu har väl mannen börjat slummra in i drömmarnas värld
och jag har börjat jäspa
I need you bed

God natt på er alla

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0