Skön helg med bra läsning!

Helgen har varit riktig go, synd att det går så fort bara.

I lördags tog jag mig ner till Sjöared, till mams och papps, medan Mogge körde ut med Mc:n tillsammans med Hasse.
Jag mams och papps åkte ner till Båstad för lite shopping på nåt outlett mamma hittat.
En trvlig utflykt, roligt att göra nåt ihop!
När vi kom tillbaka till sjöared blev det lite god fika, jag hade innan jag körde ner fixat riktig bagerifika som jag hade med mig, smaskens!
Lillbrorsan befann sig också i "hemmet", vilket var trevligt, hela familjen samlad igen!
Tackar gud för att vi fortfarande är alla fyra kvar.
Love them!

Igår blev inte mycket gjort,
Mogge och jag bestämde ganska fort på morgonen att denna söndag skulle bli en riktig slappedag!
Sagt och gjort, Morgan tränade på teoriprov inför Mc-kortet och jag läste, läste och läste.
Jag läste faktiskt så mycket att jag hann läsa klart den första av Mari Jungstedts 6 böcker.
Ikväll börjar jag på nästa :-D
På eftermiddagen när solen faktiskt kommit fram och strålade på oss, tog jag tag i mig själv och gick ut en lång runda för att plocka svamp. Oj, oj vad mycket svamp jag hittade!! :-)

I morse var det jobbigt att gå upp
även om det var slappt igår, hade jag nog behövt ännu en dag att vila upp mig på...
ja, ja... det ska nog gå, halva dagen är ju redan färdig!

snart börjar min och mammis utbildning igen, den 18/9 är det dags! tjoho!

Kram på er
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0