Ursäkta mitt morgonutlägg!

Lite fundersam och förbannad var jag nog i morse,
ber om ursäkt för det.

Dagen har varit okej, det har varit glatt humör på alla, men jag vet inte om jag fått så mycket gjort.
Sommardagen i ära (ja 23 grader har det faktiskt varit idag) så tog vi oss ner på stan vid fika och inhandlade en varsin bägare med glasskulor. Åh vad gott det var!
Vi har kontor så nära centrum, ja vi har nästintill kontor i centrum, och ändå är vi nästan aldrig ute och äter eller har fixat glass i glassvagnen under sommaren.
Ett skönt slut på sommaren... eller är det inte slut på sommaren?
Imorgon ska det regna igen, igår morse var det 4 grader,
det börjar nog närma sig höst ändå!

Jaha då ska man gå upp själv imorgon
Mogge och Max är lediga, vilka "grisar" ha ha ha
Så vi får Max redan ikväll, om en halv timme ungefär.
Skönt för grabbarna att få en extra dag ledigt, hoppas inte det regnar för mycket.


I helgen är det släktträff, pappas sida, men det är inget jag är intresserad över, det är endast farmor i vår familj som tänker gå, vi andra känner inte så många, så jag ringde precis och tackade nej...
Och på söndag fyller mormor 80, hon har undanbett sig så det blir ett besök på Laxbutiken i Falkenberg lite längre fram istället.

Så helgen är helt öppen.
Nån som känner för att hitta på nåt är varmt välkommen att kontakta mig :-D

Nu ska jag fixa till baguetterna medan Mogge grillar.

Puss på er
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0